Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:02:22+01:00
1. Nie możemy kupić za darmo, bo

100zł - 50% = 50zł

Później znowu obniżono o 50%, ale z ceny 50zł, czyli znowu

50zł - 50% = 25zł

pozdro
2009-12-08T21:01:50+01:00
Nie, to nie to znaczy że towar można teraz zakupić zadarmo

1)
100% - 100zł
50% - x

x = 50zł

2)
100% - 50zł
50 % = x

x = 25zł

Odp. Cena towaru po obniżce wynosi 25zł.

2009-12-08T21:01:55+01:00
Obniżono cenę towaru o 50% później jeszcze raz ją obniżono o 50%.

Czy to znaczy że towar można teraz zakupić za darmo? Nie.

Jeśli nie, to oblicz ile wynosi cena towaru po obniżce. Przed obniżką kosztowała 100zł.
100zł-50%*100zł=100zł-50zł=50zł.
50zł-50%*50zł=50zł-25zł=25zł.
cena towaru po obniżce wynosi 25zł.