Odpowiedzi

2009-12-08T21:08:26+01:00
Wycinanie lasów na potrzeby związane z produkcją artykułów papierniczych.
Wycinanie lasów dla pozyskania terenów pod zabudowe.
Pożary, huragany łamiące drzewa
1 5 1
2009-12-08T21:09:18+01:00
- nielegalna wycinka
- niszczenie lasów
- wycinanie je by uzyskać działki mieszkalne
- powodzie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • pawp
  • Początkujący
2009-12-08T21:10:30+01:00
-wycinka lasów pod osiedla mieszkalne(w Polsce i na świecie)
-drewno potrzebne do produkcji desek, mebli celulozy i papieru
-drewno do budownictwa i komunikacji
-pozyskiwanie tzw. drewna szlachetnego, z którego wyrabia się meble artystyczne, instrumenty muzyczne i galanterię drzewną
-opał
1 3 1