Odpowiedzi

2009-12-08T21:08:51+01:00
Regularnie uprawiam ćwiczenie
zdrowo sie odżywiam
nie jem zbyt dużo słodyczy
chodzę do lekarz

tylko ubierz ładnie to w zdania

licze na naj
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T21:09:15+01:00
Ja dbam o zdrowie uprawiajac sport. Jem zdrowa zywnosc i pije niegazowana mineralna wode.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:09:39+01:00
Aby dbać o zdrowie staram się ograniczać niezdrowe jedzenie, takie jak chipsy czy coca-cola. Kiedy tylko moge, wychodzę z domu, aby się przejść. Ubieram się stosownie do pogody, dzięki czemu nie choruję zbyt często.
1 5 1