Odpowiedzi

2009-12-08T21:13:06+01:00
Codziennie się myję. Każdego pranka zjadam odpowiednie jedzenie. Jem cztery posiłki.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:14:49+01:00
Ja dbam o zdrowie w nastepujacy sposób dużo biegam i ćwiczę.Przede wszystkim trzeba zdrowo się odżywiać. Najwięcej, 6-11 porcji dziennie organizm potrzebuje chleba, zboża, ryżu i makaronów. Warzywa można jeść 3-5 razy dziennie, a owoce 2-4 razy. Mleko i nabiał 2-3 razy, tak samo mięso, drób, ryby, ziarna fasoli, jaja i orzechy.Najrzadziej warto sięgać po tłuszcze, oleje i słodycze. Oczywiście nie każdy jest w stanie jeść wszystkie te produkt, ważne by posiłek był zbilansowany, a w ciągu dnia spożywać odpowiednią ilość składników odżywczych. Zdrowe odżywianie odżywianie daje siły dla ciała i umysłu.

zredagujesz sobie i będzie dobrze
2009-12-08T21:50:07+01:00
1.zjadam dobry posiłek,w tym owoce
2.uprawiam codziennie sport
3.ubieram sie w zimny dzień