Odpowiedzi

2009-12-08T21:12:15+01:00
2009-12-08T21:14:34+01:00
Moim zdaniem państwo bez konstytucji i bez ustalania praw było nie uporzadkowane . konstytucja z 3 maja , która została ustalone jakies prawa i obowiazki
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:17:12+01:00
Według mnie gdyby gdyby państwo funkcjonowało bez konstytucji nikt nie znalazł by swojego miejsca na ziemii.\
Nikt nie miał by żadnych obowiązków ani praw.
Po prostu nic nie byłoby poukładane....
panował by zatem chaos.
2 3 2