Odpowiedzi

2009-12-08T21:19:20+01:00
Starożytne Współczesne
Ku czci Zeusa Co 4 lata
Rywalizacja sportowców Największa sportowa uroczystość
i muzyków
Nagość Strój Gimnastyczny/sportowy
Tylko mężczyźni brali Równouprawnienie
udział w zawodach
Wstrzymywane wojny Znicz olimpijski
Nagroda wieniec oliwny Wartościowe rzeczy



nie wiem czemu kochali sport

2009-12-08T21:20:48+01:00
1.Dlatego że, oni robili rózne konursy i olimpiady na stadionach itp.
2.różniły się tym że tam walczyli gladiatorzy , a u nas walczą ludzie, dzisiaj mamy rózne rzuty oszczepem a tam gladiatorzy walczyli naprawde na śmierc i życie a u nas walczą aby zdobyc nagrody i pokazac kto jest najlepszy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:22:07+01:00
1. Grecy uważali, że rozwój fizyczny powinien stanowiś uzupełnienie rozwoju umysłowego.

2. Jest więcej dyscyplin sportowych, nagradzane są także II i III miejsca, kobiety mogą startować, igrzyska olimpijskie są filmowane, ludzie startują w kostiumach,są inne nagrody, jest nowoczesny sprzęt, odbywają się w różnych państwach całego świata.


Mam nadzieję że pomogłam
Pozdrawiam misslucy :)