Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:19:46+01:00
Tadeusz Kościuszko - generał, bohater narodowy, naczelnik powstania kościuszkowskiego.
Henryk Dąbrowski - generał, twórca Legionów polskich we Włoszech.
2009-12-08T21:26:46+01:00
Tadeusz Kościuszko -generał,wychowanek Szkoły Rycerskiej, złożył przysiege państwu polskiemu i objął przywodctwo
Henryk Dąbrowski - polski generał , bronił Warszawy w czasie powstania kościuszkowego