Odpowiedzi

2009-12-08T21:27:43+01:00
Ok. 1450 prasa drukarska — ( J. Gutenberg)
ok. 1510 przenośny zegarek sprężynowy — ( P. Henlein)
1608 luneta — (H. Lippershey)
1624 łódź podwodna —(C. Drebbel)
1642 arytmometr — (B. Pascal)
1643 barometr —(E. Torricelli)
1657 zegar wahadłowy — (Ch. Huygens)
1698 pompa parowa (górnicza) — (Th. Savery)
1752 piorunochron — (B. Franklin)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:27:52+01:00
Ogniwo galwaniczne — Włochy (A. Volta)-1800 rok
łódź podwodna — Tamiza (Londyn; C. Drebbel)-1624 rok
luneta — Holandia (H. Lippershey)-1608 rok
piorunochron — USA (B. Franklin)-1752 rok
przemysłowa maszyna parowa — W. Brytania (J. Watt)-1782

2 3 2