Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:29:01+01:00
Scrooge był skąpym,złośliwym,pracowitym oraz samolubnym starcem.Dręczyciel ten był nie miły dla mieszkańców z miasteczka w którym mieszkał.Lecz po odwiedzinach trzech zapowiedzianych widm, był zupełnie innym człowiekiem.Troszczył się o wszystkich a biednym nie poskąpił pieniędzy.Odtąd mieszkańcy nazywali go : '' Tym który umie obchodzić święta''.
3 3 3
2009-12-08T21:31:17+01:00
Bogaty
Skąpy
Samotny
Samolubny
Zły
Chamski
Zamknięty w sobie
Skąpy
Zimny

Po metamorfozie
Dobry
Pomocny
Wesoły
Serdeczny
2 1 2