Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • egdl
  • Rozwiązujący
2009-12-08T21:27:11+01:00
Das Bett -łóżko
die Wand- ściana
Die Lampe
der Sessel- fotel
der Stuhl- krzesełko
das Regal
die Kommode
der Schrank- szafa
der Teppich- dywan
das Bild- obraz
der Raum- pokój
das Zimmer- pokój
der Schlafraum- raum
das Kinderzimmmer
der Flur- korytarz
das Esstzimmer
die Treppe
2 3 2
2009-12-08T21:30:49+01:00
Das Haus-dom
das Schlafzimmer-sypialnia
der Schrank-szafa
der Wecker-budzik
der Schreibtisch-biurko
das Bett-łóżko
das Bad-łazienka
die Badewanne-wanna
der Spiegel-lustro
das Waschbecken-umywalka
die Toilette-sedes
das Wohnzimmer-pokój dzienny
das Bucherregal-regał na książki
der CD-Spiler-odtwarzacz cd
der Videorekorder- magnetowid
der Fernseher-telewizor
der stuhl-krzesło
das sofa-sofa
der sessel-fotel
das bild-obraz
die lampe-lampa
der tisch-stół
die kuche-kuchnia
der kuhlschrank-lodówka
der herd-piekarnik
die geschirrspulmaschine-zmywarka
das spulbecken-zlewozmywak
der mikrowellenherd-mikrofalówka

tylko pamiętaj żęby pisać je z dużę litery i w regale na książki,lodówce, zlewozmywaku trzeba zrobić u z kropeczkami na górze
2 5 2