Przeczytaj tekst o stwrzeniu świata ktory jest na samej gorze a nastepnie wykonaj polecenia:

1.Bilbijny opis nie mowi o pochodzeniu Boga.O czym to świadczy?
2.W przezroczystym fragmencie powtarza się zdanie ''Bóg rzekł'' Niechaj sie stanie''Jaką zatem moc ma słowo boże?
3.Jedną z pierwsztych czynnosci jest oddzielenie swiatła od ciemnosci.Zainterpertuj to w seansie dosłownym i meteforycznym.
4.Jakie są dzieła tworzone przez Boga?
5.Odpowiedz jaka role Bóg wyznaczył człowiekowi w Edanie i jak brzmiał warunek od ktoregoBóg uzależnił prebywanie człowieka w raju.

Link z tekstem: http://img686.imageshack.us/i/skanuj0002y.jpg/

Prosze o odpwoedzi.Bd daawc najleopsze odpowedzi.To musze miec na dzis pomocy:(
Czekam daje 16 pkt

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:30:35+01:00
1. Bóg nigdy sie nie urodził, i istnieje od zawsze.
2. Słowo Boże jest bardzo podkreślane, czyli jest traktowane ponad wszystkie inne.
3. Bóg stworzył wtedy słońce i oświetlił Ziemię. MEtaforycznie --> Zmniejszył dopływ mocy Szatana do Ziemi
4. Te dzieła są doskonałe i nieskazitelne
5. Bóg wyznaczył Adamowi(później także Ewie) aby oni zapanowali nad tym cudownym ogrodem(tak można nazwać EDEN) i aby ponazywali żwierzęta i rośliny. A warunek to Zakaz jedzenia owocu z jabłoni , która była pośrodku ogrodu. Drzewo poznania Dobra i Zła. (Rodzaju 3:3) To werset z Biblii:D
1 1 1
2009-12-08T21:33:25+01:00
Bóg był na początku i był wtedy gdy jeszcze nic nie było. 2) Słowa miały moc stwórczą 3) oddzielenie dnia od nocy 4) A Bóg widząc że wszystko co stworzył było DOBRE. 5) człowiek ma za zadanie pilnowanie i zarządzanie całym ogrodem. Bóg pozwolił jest ze wszystkich drzew prócz tego w środku ogrodu
1 1 1