Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2011-08-29T13:30:34+02:00

Woda wapienna mętnieje pod wpływem wdmuchiwanego tlenku węgla (IV).
Jest to reakcja charakterystyczna dla wykrywania tlenku węgla. Substratami tej reakcji są tlenek węgla i woda wapienna ( Ca(OH)2 ).



Proszę o naj :)

 

1 5 1
2011-08-29T14:10:33+02:00

Woda wapienna MĘTNIEJE pod wpływem WDMUCHIWANEGO TLENKU WELA (IV).
Jest to reakcja charakterystyczna dla WYKRYWANIE TLENKU WĘGLA. Substratami tej reakcji są TLENEK WĘGLA i WODA WAPIENNA
  ( Ca(OH) {}_2 ).

1 1 1