Odpowiedzi

2009-12-08T21:31:10+01:00
Myslę,że chodzi oto, że Romeo jest z rodziny, której bardzo nie nawidzi jej rodzina . Zakochuje się w nim, ale gdy dowiaduje się z jakiego Rodu jest Romeo to jest troche zawiedziona, i zla na siebie, że to akurat zakochala sie w nim,a nie w kimś innym. .

niewiem jak to ując. :)
2009-12-08T21:32:42+01:00
Myślę że chodzi tu o to że Romeo był z rodziny Montekich która to rodzina była największym wrogiem rodziny Julii czyli Kapuletów i było im trudno być ze sobą, niż by Romeo był jakimś tam "Kowalskim" i mogli by być ze sobą bez żadnych problemów i niedogodności.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:32:35+01:00
Cytat "Romeo!Czemuż ty jesteś Romeo!" nawiązuje do tego,ze rodziny Julii i Romea sie nienawidziły,przez co nie mogli pokazywac tego jak bardzo sie kochaja i jak wielkie łaczy ich uczucie.Julia zwróciwszy sie w ten sposób do Romea chciała wyrazić swój ból ,dlaczego akurat on musi być znienawidzony przez jej rodzinę.