Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:29:38+01:00
Jan Paweł ||- modlił się o pokój i jeździł do biednych.

Ks. Jerzy Popiełuszko-odprawiał msze wbrew woli przez co ryzykował życie.

Jezus-nauczał i uzdrawiał.

Mikołaj-pomagał biednym i został ogłoszony świętym.
1 5 1
2009-12-08T21:40:28+01:00
Matka Teresa, ponieważ pomagała biednym i potrzebującym.
Jan Paweł II, pielgrzymował po całym świecie, pomagał chorym.
Ojciec Pio, pomagał innym ludziom.
Karolina Kózka, miała dużo rodzeństwa, opiekowała się nim.

1 5 1