W czasie pobytu na wakacjiach w Stanach Zjednoczonych zgubiłaś/łeś wartościowy przedmiot. Zredaguj ogłoszenie na tablicę ogłoszeń w którym:

* Napiszesz w jakich okolicznościach go zgubiłeś
* Opiszesz ten przedmiot
* Poinformujesz jak z Tobą się skontaktować
* Podasz informację o nagrodzie


W czasie pobytu na wakacjach za granicą znalazłeś/łaś telefon komórkowy. Zredaguj krótkie ogłoszenie na tablicę ogłoszeń:

* Poinformuj, co znalazłeś/łaś
* Napisz gdzie go znalazłeś/łaś
* Opisz znaleziony przedmiot
* Poinformuj jak się z Tobą skontaktować

2

Odpowiedzi

2009-12-08T21:37:07+01:00
Lost!
Casio wristwatch with a silver metal bracelet. I last had it in the 'Moon' club during disco on Tuesday, 2 July.
If found, please contact ABC on 55666
Ł10 reward.

Found!
I found mobile phone on the Sunest street. It's Motorola in silver colour.
If interested, please phone after 7p.m. on 78452468
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:41:10+01:00
Attention,
I lost the 14.11.2009 day precious ring, he probably fell out from my hands from the pocket, when I took walletl.Ringr is of silver and he has blue crystal. I ask for phone contact 00 - 000, person which will give it back to me get with amount of 200 PLN.
XYZ
uwaga,
dnia 14.11.2009 zgubiłem cenny pierścionek, prawdopodobnie wypadł mi z kieszeni, kiedy wyjmowałem portfel.Pierścionek jest ze srebra i ma niebieski kryształ.
Znalazce proszę o kontakt telefoniczny 00-000, osobę, która mi go odda wynagrodze kwotą 200 zł

Announcement,
During my stay in London I found the mobile phone of the XXX company, model 000. He lay under the bench at the bus stop. I ask the honest person for phone contact 00 - 000 or mail: [email protected]
XYZ
ogłoszenie,
W trakcie pobytu w Londynie znalazłam telefon komórkowy firmy XXX, model 000. Leżał pod ławką na przystanku autobusowym. Uczciwą osobę proszę o kontakt telefoniczny 00-000 lub mail: [email protected]
XYZ
2 5 2