Odpowiedzi

2009-12-08T21:33:15+01:00
Wedłóg mnie dlatego ze ludzie je palą i ścinają drzewa gdyż tak nie można ale cóż oni nikogo chyba nie posłuchają :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:40:32+01:00
No wiec tak :
Wykorzystanie lasów
Drewno na opał
Drewno na papier
Drewno na meble
Drewno jako budulec

Człowiek wycina obszary lesne , ponieważ drewno jest mu potrzebne do roznych rzeczy (powyzej przyklady).Jedynym skrawkiem naturalnego lasu jest Puszcza Białowieska.