Odpowiedzi

2009-12-08T21:40:33+01:00
1.Podejdz do kogoś

2.Przywitaj sie

3.Przedstaw sie

4.zaprzyjaźnij się

5.Umówcie się gdzieś

6.Spędzajcie razem dużo czasu

4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:40:12+01:00
Po pierwsze trzeba być osobą gadatliwą , miłą , otwartą na nowe znajomości.
Po 2 prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie , nie znajdziesz przyjaciół na siłę.
To jest tak jak z szukaniem 2 połówki, trzeba się wysilić , to jest to samo jak przjaźń.
Trzeba pokazać że jest się godną zaufania osobą.
4 1 4