Odpowiedzi

2009-12-08T21:49:07+01:00
Bo Słońce zawraca w swym pozornym rocznym ruchu po niebie właśnie nad nimi
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:50:01+01:00
Ponieważ Ziemia wykonuje ruch obiegowy. Podczas tego kont padania promieni słonecznych zmienia się i kiedy jest na równoleżniku 23* 27' N zmienia się i promienie słoneczne kierują się znów w drugą stronę. Zwrotniki można porównać do zwrotnic na torach kolejowych ponieważ zmieniają one kierunek
2 4 2