Odpowiedzi

2009-12-08T21:48:59+01:00
Rola mass mediów rośnie cały czas ponieważ to one kreują nasze poglądy, upodobania, postawy itp. Najbardziej aktywnym masowym medium jest telewizja.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:49:31+01:00
Informuja nas o wydarzeniach
pomagaja w edukacji
kształtuja opinie
kontroluja wladze
zapewniaja lacznosc z kultura
pomagaja w integrowaniu z obywatelami
dostarczaja rozrywki
7 4 7