Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:48:12+01:00
Huba wbija swe korzenia do pnia drzewa i podkrade mu składniki odzywcze

dziekujeze moglem pomódz
1 5 1
2009-12-08T21:48:41+01:00
Pasożytnictwo
Osobnik nie zabija ofiary, tylko wykorzystuje żywiciela przez pewien czas (najczęściej do śmierci żywiciela). Jedan populacja odnosi korzyści, a druga odnosi straty np. Huba drzewna i drzewo.
huba - potocznie: grzyb z rodzaju żagiew (Polyporus, Fomes), korzeniowiec (Heterobasidion) lub czyreń (Phellinus) Huba zwana częściej hubką służyła do krzesania ognia. Delikatna tkanka wysuszonych rurek spodu grzyba może sie zapalić od krzesanych iskier z krzesiwa
3 3 3