Odpowiedzi

2009-12-08T21:50:39+01:00
Szkola to miejsce gdzie uczniowe moga sie uczyc a nauczyciele przekazywac swoja wiedze modzm pokoleniom.Szkola to rowniez miejse spotkan roznych osob z innego swiata.ale tez miejse w ktorym dochodzi do konfliktow jedni sa ponizani ze sa biedni inni ze sa slabi bezbronni.wystepuje tez przemoc psychiczna w postaci zastraszania wyludzania pieniedzy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:55:16+01:00
Szkoła to miejsce bardzo magiczne. Możemy dowiedzieć się tutaj nie zwykłych rzeczy. Uczymy się różnorakich przedmiotów, zasad, definicji. Ale także, i nawet przede wszystkim uczymy się życia, koleżeństwa, dyscypliny. Są osoby, które nie jestem w stanie zrozumieć, nie lubią szkoły. Uważają że jest ona nudna, nikomu nie przydatna. Zawsze w szkole możemy nauczyć się czegoś nowego. Przydają nam się takie ciekawostki aby później mieć o czym rozmawiać z innymi ludźmi. Wykształcenie później przekłada się na pieniądze. Co jest ważnym elementem. Każdy bowiem z nas chce mieć dostojne życie w którym chleba nie brak. Musimy zapewnić swojej rodzinie byt. Kształtujemy swój światopogląd, sprawiamy że ludzie mają do nas głębszy szacunek, szef daje wypłatę bo ceni nas za dobrze wykonaną pracę. Właściwie to później odczuwamy tylko satysfakcję. Czy nie pamiętasz jak dostałeś nie dawno jakąś nagrodę za ważny konkurs? Jak się wtedy czułeś? Czy nie zawdzięczasz tego trochę szkole? ;-)


;))) dziękuje ;P