Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:56:25+01:00
V=abc
a=20 cm= 0.2 m
b= 12dm =120cm =1,2 m
C=0.5m = 50 cm

V= 20 x 120 x 50 =120 000 cm 3
V=0.2 x 1.2 x 0.5=0,12 m 3
1 5 1
2009-12-08T21:57:17+01:00
Wymiary w cm:a=20cm,,,b=12dm=120cm,,,c=0,5m=50cm,,,,,,,,,,,, v=abc=20×120×50=120 000cm³,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, wymiary w metrach: a=20cm=0,2m,,,,b=120cm=1,2m,,, c=0,5m,,,, v=abc=0,2×1,2×0,5=0,12m³-pozdrawiam
2009-12-08T21:58:10+01:00
20 cm * 12 dm * 0,5 m=
20cm * 120cm * 50cm=120000cm sześciennych

120000cm sześciennych = 0,12 m sześciennych

Objętość prostopadłościanu wynosi 120000cm sześciennych lub 0,12m sześciennych.
1 5 1