Odpowiedzi

2009-12-08T22:00:05+01:00
Czerwona czapka

buty

rękawiczki


ciepłe spodnie
2009-12-08T22:01:10+01:00
- zimowa kurtka
- gruby golf
- buty zimowe np.trapery
- cieple spodnie np. dresy
- czapka na uszy
- grube rękawice
- szalik
- grube skarpety
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T22:03:35+01:00
Strój zimowy dla chłopca powinien być przede wszystkim wygodny i ciepły. Zacznijmy od góry: ciemnoniebieska, ciepła, bawełniana czapka - koniecznie kryjąca uszy. Na szyję najlepiej założyć szalik w jakieś fajne, modne wzorki, kolorowe - może paski? Dalej. Gruba, solidna kurtka. Najlepiej z nieprzemakalnego materiału. W kolorze, raczej stonowanym. Myślę że czarna byłaby najlepsza. Na ręce oczywiście włożyłabym cieplutkie rękawiczki. Dobrze by było gdyby też były kolorowe i pasowały do czapki i szalika. Następnie, grube i porządne spodnie - takie by śnieg nie stanowił żadnej przeszkody. No i ciepłe buty - najwyższej jakości są ze skóry, ocieplane w środku.

Powodzenia ^^