Odpowiedzi

2009-12-08T22:04:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T22:08:46+01:00
Dane:
a - 1,2m = 120cm
b - 2m = 200cm
c - 12.5mm = 1.25cm

Szukane:
V - objętość = ??

Rozwiązanie:

V = a*b*c

więc

V = 120cm*200cm*1.25cm = 24000cm^2*1.25cm = 30000cm^3

Odp: Ta płyta ma objętość 30000cm^3

PS. na pewno wymiary podałaś/eś dobrze??
2009-12-08T22:29:19+01:00
A=1,2m = 1200 mm
b= 2 m = 2000 mm
c = 12,5 mm

V=a*b*c
V= 1200 mm * 2000 mm * 12,5 mm
V = 30000000 mm3 = 30000cm3

ODP. płyta ma objętości 30000cm3