Przetłumaczcie mi na niemiecki.
Cześć !
Mam na imię Ania. Mam 14 lat.Mieszkam w Krakowie. Lubię śpiewać i chodzić do kina. Moje hobby to jazda na rowerze. Mam dwóch braci. Michał ma 3 lata, a Paweł 9. Bardzo ich kocham. Mój przyjaciel musi być lojalny i zabawny. Napisz do mnie na maila. Pozdrawiam Ania.

2

Odpowiedzi

2009-12-08T22:10:11+01:00
Hallo !
Ich heiße Ania. Ich habe 14 Jahre alt. Ich wohne in Krakow. Ich mag singen und ins Kino gehen. Meine Hobby ist Radfahren. Ich habe zwei Bruder. Michał hat 3 Jahre alt und Paweł hat 9 Jahre alt.
Ich liebe seine sehr. Mein Freund muss loyal und lustig. Schreib mir in Mail. Ania.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T22:13:19+01:00
Hi
ich bin Ania.Ich wohne in Kraków.Ich mag singen und gehe ins Kino.
Mein Hooby is rad fahren .Ich habe zwei Bruder.Michał hat 3 Jahre alt, Paweł hat 9 Jahre alt.Ich liebe ihr sehr.Mein freund must lojal und gut. Schreiben to mein emeile
Pozdrowiren Ania
1 1 1