Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T22:10:46+01:00
Kanał Sueski-łączący Morze Śródziemne z Morzem Czerwonym.Stanowi on niezwykła droge wodna dla Egiptu.
Kanał kiloński-Niemcy.łączy Bałtyk (Zatokę Kilońską) z Morzem Północnym
Kanał panamski-Połozny w Panamie ,łączący wody Oceanu Atlantyckiego (przez Morze Karaibskie) z wodami Oceanu Spokojnego.
5 2 5
2009-12-08T22:16:38+01:00
Kanał Sueski-położony na wschód od delty.Łączy M.Śródziemne z M.Czerwonym,zatoką Adeńską i Oceanem Indyjskim.
Panamski-łączy Ocean Atlantycki przez M.Karaibskie z Oceanem Spokojnym.
Kiloński-łączy M.Północne z M.Bałtyckim
2 5 2