Odpowiedzi

2009-09-05T10:24:04+02:00
Warto byłoby zniszczyc telewizory po to by dzieci zaczeły sie wiecej uczyc i miały lepszy wzrok
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T10:45:44+02:00
Warto by było zniszczyć wszystkie telewizory na świecie ,ponieważ:
-zużywalibyśmy wtedy dużo mniej prądu elektrycznego,a co za tym idzie wydawalibyśmy mniej pieniędzy na rachunki
-dzieci jak i inne osoby ,np.: więcej przebywałaby na świeżym powietrzu,uczyłyby się,
2009-09-05T11:01:51+02:00
Poniewaz ludziom zajmują zbyt wiele czasu a jak by nie bylo telewizorów mogli by zająć sie bardziej waryościowymi rzeczami