Odpowiedzi

2009-12-08T22:25:06+01:00
Jeżeli natężenie prądu dopływających wynoszą I₁= 2A, I₂= 3A, I₃= 5A a natęzenie prąd odpływających z węzła I₄= 3A, to natężenie I₅ prądu odpływającego wynosi
I₅ =I₁+ I₂+ I₃-I₄
I₅=2A+3A+5A-3A
I₅=7A
2009-12-08T22:27:40+01:00
Suma prądów dopływających = sumie prądów odpływających
to jest 1 prawo Kirchhoffa

I1+I2+I3=I4+I5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T22:29:31+01:00
Wystarczy wykozystac pierwsze prawo kirchoffa: suma pradow wplywajacych do wezla jest rowna sumie pradow wyplywajacych z wezla.

I1+I2+I3=I4+I5
2A+3A+5A=3A+I5
I5=7A
1 5 1