Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T22:31:25+01:00
A. klnąc myszką raz na ikonę
b. tak samo jak w przypadku a
c. kliknąć na 1 apotem na 2 czy mając ctrl
(ctrl +a zaznacz wszystko )
5 3 5
2009-12-08T22:34:32+01:00
A) wystarczy kliknąć jeden raz na tej ikonie, folderze czy pliku
b) po prostu łapiesz myszką trzymając lewy przycisk myszy i przeciągasz po tych 2 folderach wtedy się zaznaczą
c) zaznaczasz jeden folder tak jak opisałam w punkcie "b" puszczasz ten lewy klawisz myszy potem naciskasz Shift i trzymając go znowu zaznaczasz kolejny folder
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T00:43:49+01:00
A) klikasz na ikonę
b)trzymając przycisk myszy przeciągamy i zaznaczamy kilka plików
c)Z wciśniętym Ctrl klikamy kolejno pliki jakie chcemy zaznaczyć
8 5 8