Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T10:48:19+02:00
X- wiek Bartka teraz
x+4 - wiek siostry teraz
x+6-wiek Bartka za 6 lat
x+4+6-wiek siostry za 6 lat
(x+6)+(x+4+6)=34-suma lat rodzeństwa za 6 lat

(x+6)+(x+4+6)=34
x+6+x+10=34
2x=34-16
2x=18
x=9 -Bartka
x+4 = 9+4 = 13 - wiek siostry
Odp.: Bartek ma 9 lat, a siostra 13 lat
2009-09-05T10:50:15+02:00
34-2*6=34-12=22-tyle lat mają wspólnie teraz
(22-4)/2=9-tyle lat ma bartek
9+4=13-tyle lat ma jego siostra
2009-09-05T11:11:54+02:00
34-2*6=34-12=22-tyle lat mają wspólnie teraz
(22-4)/2=9-tyle lat ma bartek
9+4=13-tyle lat ma jego siostra