Muszę napisać do piątku z religii. Może to być
- list
- rozprawka
- przemówienie
I Muszę wybrać sobie temat i na niego napisać :
1" Musicie od Siebie wymagać chodźby inni od Was nie wymagali "
2 " Każdy z Was, młodzi przyjaciele znajduje w życiu jakieś swoje Westerplatte "
3 " Wy jesteście nadzieją Kościoła, Wy jesteście moją nadzieją "
1, 2, 3 to Nauczanie Jana Pawła II

Nie mam jakoś pomysłu na napisanie :( Proszę pomóżcie. Chociaż na 4

2

Odpowiedzi

2009-12-08T22:53:22+01:00
"Wy jesteście nadzieją Kościoła, Wy jesteście moją nadzieją " słowa Jana Pawła II .

Opole , 20.12.09

Drogi Kubo !

Dziękuje za list jaki ostatnio mi przysłałeś . I natychmiast postanowiłem napisać do ciebie .
Dziś to w nas ludziach młodych jest nadzieja . Musimy się starać jak najczęściej uczęszczać w Mszy Św. , roratach czy różańcu . To my pomagamy razem z innymi parafianami budować "mocniejszy fundament wiary" naszego kościoła. Dziś ludzie wolą robić inne rzeczy niż poświęcić tą jedną małą godzinkę na msze św. Niektóre dzieci w Niedzielę śpią , czy graja na komputerze , a inni przyjdą i poświęcą swój cenny czas Maryi i Panu bogu.
Na koniec chciałem cie jeszcze raz pozdrowić i zachęcić Cię do chodzenia do kościoła .
(imię)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T22:55:00+01:00
Wy jesteście nadzieją Kościoła, Wy jesteście moją nadzieją

Drodzy Zgromadzeni!

Moje przmowienie chcialabym poswiecic słowom " Wy jesteście nadzieją Kościoła, Wy jesteście moją nadzieją ".Jan Paweł II prosił nas, abyśmy mieli ufność nawet wbrew każdej słabości, abyśmy szukali zawsze duchowej mocy u Boga. A co najważniejsze, abyśmy nie wzgardzili miłością, która jest „największa”, która wyraziła się przez krzyż, a bez której życie ludzkie nie ma korzeni ani sensu. Musimy pamiętać, że Papież ufał, że nawet po jego śmierci będziemy głosić Ewangelię i dobrze postępować. Największą nadzieję pokładał w nas-młodzieży. Jan pawel II byl Polakiem, bardzo chcial aby mlodziez postepowala wedlug Ewangelii, sluchala jej a potem przekazywala, zeby milosc do boga nie ustawala, a trwala wiecznie. Drodzy to wlasnie my musimy starac sie aby krzepla w nas milosc do boga i innych. Bo to wlasnie my teraz jestesmy nadzieja dla kosciola. Nie mozemy zawiesc naszego naujkochanszego ojca. jan pawel II wyznaczyl nam zadanie, nie mozemy przejsc obok tych slow, ale robic wszystko aby zyc godnie. Drodzy apeluje do Was nie zawiedzmy najwazniejszego czlowieka w hiostorii Polski a takze waznego czlowieka, ktory bedzie do konca w naszym sercu!
1 5 1