Zaznacz niepoprawną odpowiedz:
a) Portal internetowy to internetowy serwis informacyjny
poszerzony o różnorodne funkcje internetowe, takie jak :
prognoza pogody, fora dyskusyjne, darmowa poczta.
b) Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, O2.pl są portalami.
c) Portal to witryna internetowa z dostępem do serwerów obsługi
sieci.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T22:49:34+01:00
Portal internetowy – internetowy serwis informacyjny poszerzony o różnorodne funkcje internetowe, dostępny z jednego adresu internetowego. W intencji twórców, ma to zachęcać użytkowników do ustawienia adresu portalu jako strony startowej w przeglądarce www i traktowania go jako bramy do Internetu.

CZYLI BŁEDNA JEST ODPOWIEDZ C
1 5 1
  • fhm
  • Początkujący
2009-12-08T22:51:07+01:00
2009-12-09T00:09:33+01:00