Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T11:00:11+02:00
Przeprowadzać w nich można różne reakcje. Są komfortowe w użyciu, ponieważ nie wywracają się po postawieniu na płaskiejpowierzchni .
Przeprowadza się w nich najwięcej reakcji chemicznych, np. destylacje, nitrowanie, zobojętnienie itd
1 5 1
2009-09-05T11:01:01+02:00
Służy do prowadzenia reakcji chemicznych, przechowywania odczynników, destylacji i wielu innych procesów prowadzonych z ciekłymi materiałami.
1 5 1