Odpowiedzi

2009-12-08T23:08:40+01:00
Drapieżnictwo to czynność antagonistyczna, gdzie ofiara jest w sposób humanitarna i zjadana, np. lis i kura.

Jest to prawda, ponieważ gdyby nie było ofiar, nie byłoby drapieżców. Są więc zależni od ofiar.
2009-12-08T23:11:51+01:00
1.Drapieżnictwo- sposób odżywiania się zwierząt. Osobniki polują na ofiarę i prowadzą do jej śmierci .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T23:14:06+01:00
1. Drapieżnictwo - sposób odżywiania się zwierząt, polegający na wykorzystaniu jako pokarm ciała innego zwierzęcia i w odróżnieniu od pasożytnictwa prowadzący do śmierci ofiary.Np. Lew polujący na antylopę.

2. Tak, ponieważ gdy rośnie populacja jednego gatunku to 2 maleje.
2 5 2