Odpowiedzi

2009-12-08T23:09:38+01:00
Wystarczyło spróbować ;] i nie potrzebnie marnowało by się punkty ;]

np. otwiera zakłądkę Ulubione w przeglądarce intrernetowej Explorer ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T00:40:34+01:00
Tzw. twardy restart w systemie Linux (można uszkodzić system plików bo się dyski nie odmontowują). Żeby skorzystać z tej innych f-cji klawisza SysRq należy w linuksie włączyć taką możliwość używania tego klawisza. (Domyślnie bywa wyłączona).

W Windowsie się go nie używa (SysRq - chyba że jako PrintScrn bo jest pod jednym klawiszem, ale to nie funkcjonalność SysRq). Kiedyś był używany do wykonania niskopoziomowej funkcji BIOS (SysRq)np. do przerwania działania zawieszonego programu.