Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T23:12:28+01:00
Kuchnia
P=3,2×2,8
P=8,96
lazienka
długosc 3,2-0,6=2,6m
szerokosc 2,8+0,3=3,1m
P=2,6×3,1
P=8,06m
Roznica
8,96-8,06=0,9m
22 4 22
2009-12-08T23:13:56+01:00
Pole kuchni:
3.2m*2.8m = 8.96m²

--------------------------------------------------------------
3.2m - 0.6m = 2.6m - dł. łazienki
2.8m + 0.3m = 3.1m - szer. łazienki

Pole łazienki:

2.6m*3.1m = 8.06m²

Różnica:

8.96m² - 8.06m² = 0.9m²

Odp: Różnica pól powierzchni tych posadzek wynosi 0.9m²
9 4 9
2009-12-08T23:15:14+01:00
Kuchnia:
P = a*b
P = 3,20m*2,80m = 8,96m²
łazienka:
3,20m = 320cm
320cm-60cm = 260cm = 2,6m
2,80m = 280cm
280cm-30cm = 250cm = 2,5m
P = 2,6m*2,5m = 6,5m²

odp. kuchnia 8,96m² , łazienka 6,5m²
7 3 7