Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T23:19:02+01:00
108/100*200=216
94/100*80=75,2

216+75,2=291,2

200-100%
291,2-x%

200x=29120
x=145,6% o tyle wzrósł cały koszt
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T23:26:18+01:00
Drzwi
200×8%=16
200+16=216
okno
80×6%=4,8
80-4,8=75,2

Przed podwyszka
200+80=280
podniesiono
216+75,2=291,2

280-100%
291,2-x%
280x=291,2×100
280x=29120
x=104% okolo

podniesiono o 4%
5 3 5
2009-12-08T23:38:34+01:00
1% z 200 zł wynosi 2 zl
8%= 8x2= 16zł
1% z 80zł wynosi 80gr
6%= 6x80gr= 4,8zl.
200=80zl= 280zł=100%
1%=2,8zl
200-16=184zl
80-4,8=75,2zl
184+75,2zl=259.2zł
259,2:2,8= 92.57%
100%-92,57%=7,43%
koszt zmienił się o 7,43%
1 1 1