Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T11:24:48+02:00
Zbiór nie ma definicji, bo to pojęcie pierwotne (takie, którego nie definiujemy)
można go tylko opisać, albo przez podanie wszystkich jego elementów, albo przez opisanie własności, jakie mają elementy tego zbioru i tylko one
np.:
A={1,2,3,4,5,6,7}
B={x: x∈N i x<5}
zbiór można też narysować, takie kółeczko i wypisane w środku jego elementy
5 4 5
2009-09-05T11:28:33+02:00
Zbiór nie ma definicji, bo to pojęcie pierwotne. Takie, którego nie definiujemy.
Można go tylko opisać, albo przez podanie wszystkich jego elementów, albo przez opisanie własności, jakie mają elementy tego zbioru i tylko one
np.:
A={1,2,3,4,5,6,7}
B={x: x∈N i x<5}

Pozdrawiam;)
5 3 5
2009-09-05T12:29:39+02:00
Zbiór nie ma definicji, bo to pojęcie pierwotne (takie, którego nie definiujemy)
można go tylko opisać, albo przez podanie wszystkich jego elementów, albo przez opisanie własności, jakie mają elementy tego zbioru i tylko one
np.:
A={1,2,3,4,5,6,7}
B={x: x∈N i x<5}
zbiór można też narysować, takie kółeczko i wypisane w środku jego elementy
5 3 5