Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-05T11:31:28+02:00
Boże Miłosierny!
Ty wszystkich znasz i rozumiesz jak bardzo jesteśmy grzeszni. Dopomóż nam abyśmy mogli szanować godność naszych braci i sióstr, bowiem ty im tą godność dałeś. Przez Chrystusa, Pana naszego.
Amen.
6 4 6
2009-09-05T12:01:46+02:00
Boże, pozwól mi być godnym Ciebie i godnym całego Kościoła. Pomóż mi dostrzec moją godność i pokonać pokusy, które będą na mojej drodze. Proszę, pokaż mi drogę, przez którą będę mógł spokojnie dążyć do Ciebie. Abym się nie bał upokorzenia i wszelkiego zła, które czyha na mnie przez całą wędrówkę, bo chcę być godzien życia u Twego boku.
6 4 6
2009-09-05T12:40:31+02:00
Boże, pozwól mi być godnym Ciebie i godnym całego Kościoła. Pomóż mi dostrzec moją godność i pokonać pokusy, które będą na mojej drodze. Proszę, pokaż mi drogę, przez którą będę mógł spokojnie dążyć do Ciebie. Abym się nie bał upokorzenia i wszelkiego zła, które czyha na mnie przez całą wędrówkę, bo chcę być godzien życia u Twego boku.
2 3 2