Odpowiedzi

2009-12-09T09:36:58+01:00
Jak ktoś rozwiązał twoje zadanie to nad odpowiedziom od zadania pisze najlepsza odpowiedź
1 5 1
2009-12-09T09:40:31+01:00
Wchodzi się w swoje zadania
i pojawiają sie odpowiedzi a obok nich najlepsza odpowiedz
jak to naciśniesz odpowiedz przy której to nacisnołeś tło tekstu zaznacza się na
zielono
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T09:44:54+01:00
Jeżeli twoje zadania zostały rozwiązane , wówczas wybierasz najlepsze i po prawej stronie nad zadaniem klikasz myszką najlepsza odpowiedź.
1 5 1