Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T10:13:25+01:00
Wyzyna Brazylijska to obszar rozposcierajacy sie miedzy niziną Amazonki,nizina La Platy i Boliwijska oraz Atlantykiem.Ukształtowanie oraz zaludnienie terenu jest w głownej mierze zasługa erozyjnej działalnosci rzek.Rozmieszczenie ludnosci jest bardzo nierównomierne skupia sie przede wszystkim w pasie przybrzeznym,natomiast centralna i poludniowa czesc kontynentu sa prawie nie zamieszkiwalne.cechuje ja wysoki stopien urbanizacji.W miastach żyje ok 75% ludnosci-Bogota(5.2mln)-ludnosci pozdr
16 4 16
2009-12-09T15:58:23+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozmieszczenie_ludno%C5%9Bci_na_%C5%9Bwiecie

Chyba tutaj będzie czego szukasz:)
13 2 13