Mam kilka pytan. Prosze o pomoc. Jak najszybciej :)


W wyniku skopiowania ikony aplikacji otrzymujemy:
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. Powielenie tylko symbolu programu (rysunku)
b. Skrót do programu
c. Kopię ikony wraz z zapisanym z nią sposobem uruchamiania programu
d. Kopię całego programu (mamy jego duplikat na dysku)
e. Kopię pliku uruchamiającego program
f. Kopię pliku .ico w którym zapisana jest grafika ikony

System liczbowy wykorzystywany w komputerach:
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. binarny
b. ósemkowy
c. dwójkowy
d. dziesiętny
e. szesnastkowy
f. heksagonalny

Co to jest SPAM ?
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. poczta, której z reguły nie chcemy
b. poczta z danymi uczestnika
c. poczta zawierająca szkodliwe oprogramowanie
d. poczta wysyłana przez wirusy
e. poczta szyfrowana
f. poczta na którą czekamy

Co oznacza skrót LAN?
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. Local Area Networking
b. Line Area Network
c. Label Area Network
d. Local Arena Network
e. Local Area Network
f. List Area Network

Który z niżej wymienionych mobilnych systemów operacyjnych opiera się na jądrze linuxa?
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. Windows Mobile
b. Maemo
c. Symbian
d. Android
e. PalmOS
f. Linux Mobile

Tzw „kanały rozmów”, gdzie można porozmawiać z innymi użytkownikami INTERNETU to:
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. www
b. irc
c. ftp
d. tlen
e. pop message
f. e-mail

Aby wstawić w MS Word symbol korzystamy z:
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. Autokształtów
b. Czcionki Webdings
c. Czcionki Wingdings
d. ClipArtów
e. Czcionki Symbol
f. Znaków specjalnych

Aby skopiować aktywne okno do schowka używamy skrótu (skrótów) klawiaturowego (-ych)
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. Alt + PrintScreen
b. Prawy Shift + prawy Alt + PrintScreen
c. Ctrl+ Alt+ PrintScreen
d. Ctrl+ PrintScreen
e. Shift + PrintScreen
f. PrintScreen

Rozróżniamy rodzaje drukarek:
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. mozaikowe
b. DGI
c. atramentowe
d. igłowe
e. laserowe
f. termiczne

Naciśnięcie ikony w MS Word spowoduje:
Wybierz co najmniej jedną odpowiedź
a. Wyjustowanie tekstów pisanych dużymi literami
b. Utworzenie nowego dokumentu etykiet seryjnych
c. Pokazanie scalonych danych w dokumencie korespondencji seryjnej
d. Zastąpienie w całym dokumencie określonych fraz tekstu pisanych małymi literami na duże litery
e. Zmianę w całym dokumencie stylu wypunktowania z cyfrowego na literowy
f. Równomierne rozmieszczenie tytułów w dokumencie

2

Odpowiedzi

2009-12-09T10:43:47+01:00
1. d
2.a,c
3.a
4.e
5. nie wiem
6.b
7.a
8. nie wiem
9. c,e
10.f
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T11:23:07+01:00
1.D
2.A,C
3.A
4.E
5.C
6.B
7.A
8.D
9.C,E
10.F

moze dobrze ale co do 2 nie jestem pewna :))))