Odpowiedzi

2009-12-09T10:47:04+01:00
Mozliwosci to:
6,6,8
7,7,6
8,8,4
9,9,2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T10:54:34+01:00
Zgodnie z zasadą tworzenia trójkątów,czyli suma 2 boków musi być wieksza od trzeciego boku,,,ramię oznacz x,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,i masz:20-2x>2x,,,czyli:20>4x→x>5,,,,,,,,,,, czyli ramiona muszą wynosić 6,wtedy podstawa =20-2×6=8cm,,,,,, ramię może wynosić:7cm,wtedy podstawa =20-2×7=6cm,,,,,trzecia opcja:ramię =8cm, wtedy podstawa=20-2×8=4cm,,,,, czwarta opcja: ramię=9cm,wtedy podstawa=20-2×9=2cm-pozdrawiam
1 5 1