Odpowiedzi

2009-12-09T11:17:26+01:00
U=[0,3]
leży na osi y od 0 do 3

,v=[2,0]
leży na osi x od 0 do 2
,w=[-1,4]
początek na osi x w punkcie -1 koniec na osi y w punkcie 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T11:18:02+01:00
U=[0,3], v=[2,0], w=[-1,4]
rysujesz ukl. współrzednych
i zaznaczasz dla u jeden punkt np w (0,0) a drugi w (0,3) i łączysz i strzałke przy (0,3) stawiasz i tak samo możesz pozostałe- początek w (0,0) a konies(czyli strzałka) 2 takim punkcie jak współrzędne wektora