Klasy szóste pojechały na jednodniową wycieczkę do Warszawy . W wycieczce wzięło udział 49 uczniów i 4 dorosłych opiekunów . koszt wycieczki dla ucznia wyniósł 36 zł a dla opiekuna 46 złotych . jaki był łączny koszt wycieczki ?



PROSZE O DOKŁADNE PODANIE JAK TO WYLICZYŁEŚ NAJBARDZIEJ DOBRZE PRZEDSTAWIONE OBLICZENIE BĘDZIE NAJLEPSZE !
POWODZENIA !! ;)

3

Odpowiedzi

2009-12-09T13:38:04+01:00
49*36+4*46=1764+184=1948

49*36 bo 49 uczniów po 36 zł, a 4*46 bo 4 osoby dorosłe po 46zł.

Odp. Łączny koszt wycieczki wyniósł 1948 zł.
1 5 1
  • pawp
  • Początkujący
2009-12-09T13:37:58+01:00
36zł*49uczniów=1764zł
4nauczycieli*46=184zł
1764zł+184zł=1948zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T13:43:18+01:00
Dane:
49 uczniów - koszt po 36 zł każdy
4 opiekunów - koszt po 46 zł każdy

Szukane:
Łączny koszt wycieczki:
49 x 36zł + 4 x 46zł = 1764zł + 184zł = 1948zł

Odp. Łączny koszt wycieczki wynosi 1948 zł.
1 5 1