Odpowiedzi

2009-12-09T13:42:06+01:00
X=wiek córki,,,,,,,,y=wiek basi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 3(x-6)=y-6,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x+y=52→x=52-y,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 3x-18=y-6,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 3(52-y)-18=y-6,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 156-3y-18=y-6,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, -4y=-156+18-6,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, y=36=wiek basi,,,,,,,,,,,,,,,,x=52-36=16=wiek córki,,,,,,,,,,,,,,,,,, 36-16=20,,,,,,odp. basia jest o 20 lat starsza od córki
2009-12-09T13:42:08+01:00
52-12=40 40:4=10 10x3=30 10+6=16(obecny wiek córki) 30=6=36(obecny wiek matki) 36-16=20 Odp.matka jest starsz od córki o 20 lat.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T13:42:19+01:00
X=wiek córki
y=wiek basi
3(x-6)=y-6
x+y=52→x=52-y
3x-18=y-6
3(52-y)-18=y-6
156-3y-18=y-6
-4y=-156+18-6
y=36=wiek basi
x=52-36=16=wiek córki
36-16=20
odp. mama jest o 20 lat starsza niz corka