Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T13:41:04+01:00
TO TAKA KROTKA:

1. BOŻE DZIEKUJE CI ZA TEN SWIAT ZE GO STWORZYLES I WSZYSTKIE ISTOTY NA NIM ŻYJĄCE PROSZE CIE O POKOJ NA ZIEMI ORAZ ZDROWIE I SZCZESCIE DLA WSZYSTKICH (OJCZE NASZ.,ZDROWAS MARYJO.,ANIELE BOŻY.,CHWAŁA OJCU.) AMEN!

2. CZUJĘ, ŻE DZIEKI NIEMU WIELU LUDZI JEST SZCZESLIWYCH I UZDROWIONYCH
5 3 5
2009-12-09T13:44:15+01:00
Dzięki Ci Boże za to że stworzyłeś mnie moich rodziców moją rodzinę.
Dziękuję Ci o Stworzycielu za cały piękny otaczający mnie świat.
Dziękuję Ci za wszystkie zwierzętA i inne istoty które po nim chodzą.
Dziękuję Ci za swoją miłość, i za to że zesłałeś mnie na ten świat.

Wiara w Stworzyciela pomaga mi w podejmowaniu trudnych decyzji. Pokazuje mi jak mam iść przez życie.
3 4 3