Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T13:41:08+01:00
A)Odparowywanie
b)Destylacja
c) Krystalizacja
2009-12-09T13:43:01+01:00
A) odparowujac wode pozostanie w naczyniu sam cukier
b) przez destylacje- jedna ciecz podgrzewamy to temperatury w ktorej zaczyna parowac. druga ma inna temp. parowania wiec pozostanie w naczyniu.
c)jak a)
2009-12-09T16:18:39+01:00
1. to odparowywanie
2. to destylacja
3. to krystalizacja