Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:05:13+01:00
Szanowny Panie Dyrektorze,
zwracam się do Pana z dość pilną sprawą mającą wpływ na naukę w klasie IIIb. Mianowicie sprawa dotyczy dwóch uczniów utrudniających prowadzenie zajęć w tej oto klasie. Napewno zdaje Pan sobie sprawę z tego, iż zachowanie uczniów ma negatywny wpływ na całą klasę oraz prowadzi do napiętej atmosfery podczas lekcji. W związku z tym, zwracam się z prośbą o przeniesienie dwojga uczniów do innej klasy. Prośbę te motywuję trudną do opanowania sytuacją podczas zajęć oraz brakiem zainteresowania pozostałych uczniów wykładanym materiałem.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Podpisano
.............
2009-12-09T14:07:32+01:00
Kamila Węgrowska

Witam!
Szanowny pani Dyrektorze, pisze do pana w bardzo ważne dla mnie (moich koleżanek i całej klasy ) sprawie .
W naszej klasie jest 2 nieznośnych uczniów....
Pyskują do nauczycieli, przezywają nas, a przede wszystkim nie da przeprowadzić się lekcji.
Może najlepszym rozwiązaniem było by przeniesienie do innej klasy?...
Bardzo proszę o rozpatrzenie mojej prośby
1 5 1