Odpowiedzi

2009-09-05T12:38:55+02:00
1). detergenty np. DOMESTOS.. powinno sie go uzywac ostroznie najlepiej majac na rekach gumowe rekawiczki! Nie powinno sie zblizac tej sub. do twarzy.
2). Paliwo nie powinno sie dotykac tej substancji poniewaz jest ona bardzo szkodliwa, najlepiej poslugiwac sie nia w ochronnych rekawiczkach
321 4 321
Dziękuję
a niby naco mi do paliwa gumowe rękawiczki ,przecierz nic mi się od tego nie stanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T12:43:32+02:00
Słuchaj jedną z takich substancjii jest kwas z akumulatora samochodu z ta substancja nalezy obchodzic sie bardzo lagodnie nalezy ubierac rekawice i okulary ochronne .Druga taka substancja z naszego otoczenia jest rtec ,która jeszcze kilka lat temu byla w kazdym domu widac ja gdzy rozbijemy termometr rteciowy aby posprzatac nalezy ubrac gumowe rekawice i pozbierac rtec nastepnie trzeba uzyc specjalnych srodków zeby zlikwidowac jej opary
165 3 165
Dziękuję
dziękuję bardzo za świetną odp